درباره ما

حیوانات امانت هایی از طرف طبیعت به بشریت هستند که خوشبختانه با گذشت زمان و پیشرفت سطح علمی و فرهنگی مردم در رابطه با این موجودات دوست داشتنی، سبب گردیده که امروزه شاهد روابط صمیمانه ی زیبایی بین انسان ها و حیوانات باشیم، که این امر موجبات نگهداری دسته ای از آنها که به حیوانات خانگی یا اصطلاحا pet معروف هستند (سگ، گربه و آبزیان آکواریومی و...) را، فراهم کرده است.

امروزه این موضوع یک اصل مهم در بسیاری از جوامع انسانی شناخته شده است و توانسته در سال های اخیر جایگاه اقتصادی بالایی را در جهان به خود اختصاص دهد.شرکت پرتو تجارت رادین در سال 1399 توانسته است با تاسیس و بهره برداری کارخانه (Cezar & Candy) با نام تجاری C&Cفازی دیگر از فعالیت خود را با گردآوری برترین تکنیک های روز دنیا و مجهز ترین دستگاه ها آغاز کند تا گامی مهم در راستای حمایت از حیوانات خانگی بردارد.

کارخانه Cezar & Candy اولین و بزرگترین کارخانه تولید غذای حیوانات خانگی تحت لیسانس آلمان در ایران می باشد. تیم متخصص و مجرب ما با بهره گیری از آزمایشگاهی مجهز و خط تولید پیشرفته، پس از انجام پروژه های تحقیقاتی، موفق به تولید محصولات متنوع با بالاترین استانداردهای بین المللی شده است و امید بر آن دارد که در این مسیر بتواند با فراهم کردن غذایی لذیذ و سالم، خوشحالی را برای حیوان شما به ارمغان آورد.

محصولات ما شامل انواع غذای خشک برای سگ و گربه می باشد . کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مطرح خارجی، فرمولی منحصر به فرد، طعمی لذیذ ، هضم راحت ، افزایش سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامتی حیوان از محاسن خوراک C&C می باشد.

کیفیت همواره هدف اصلی ما در کلیه مراحل تولید بوده و خط مش تیم C&C استفاده از مواد اولیه ارگانیک و انواع ویتامین ها و مکمل های ضروری است . این امر موجب تنظیم جیره لازم حیوان طبق نژاد، وزن و سن می شود، که با حفظ سلامتی و شادی این حیوانات، آسایش شما عزیزان را نیز فراهم می آوریم.

کلیه محصولات این شرکت تحت نظارت اداره دامپزشکی کشور و دارای مجوز و پروانه تولید و کد IVC (913991206612851)می باشد، همچنین بسته بندی ها به صورتی طراحی گردیده که عایق نور و هوا بوده که از اکسید شدن چربی و مواد مغذی جلوگیری کند، تا ما بتوانیم قاطعانه کیفیت این محصول را برای شما ضمانت نمائیم.

ما همواره میکوشیم تا بتوانیم با کمک شما عزیزان حیوان دوست، گامی بزرگ و موثر در این صنعت برداشته و سهمی کوچک برای رسیدن به محیط زیستی پایدار تر و زندگی شاد و سالم به این حیوانات داشته باشیم.جهت اخذ و دریافت نمایندگی با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

درباره ما